محصولات پوست و مو کودکان

پوست و مو یکی از مهمترین قسمت های بدن هر انسانی هستند که در زیبایی ظاهر نقش جدی را بر عهده دارند بنابراین رسیدگی به پوست و موی کودکان از همان ابتدای کودکی امری واجب است پوست کودکان به دلیل نازکی بیش از حد بسیار مستعد خشکی و شکنندگی است و به سرعت رطوبت خود را از دست میدهد از این رو.به دلیل پوست لطیف و آسیب پذیری که  کودکان دارند. باید برای استفاده از محصولات پوستی آنان و خرید آن بسیار دقت کنید تا کودک دلبندتان پوستش آسیب نبیند و به آن محصول حساسیت نشان ندهد محصولات اورین بایوتک کودکان با فرمولاسیون تایید شده ای که دارند کمتر باعث بروز حساسیت شده و برای پوست حساس کودکانتان مناسب می باشند.

روتین پوستی کودک

برای شستن صورت مراحل زیر را انجام دهید:

قدم اول: ابتدا صورت کودک را با یک شوینده مناسب و ملایم بشویید.
قدم دوم: پوست کودک را با یک حوله نرم، به آرامی خشک کنید. از مالش و فشار دادن به پوست پرهیز کنید.
قدم سوم: صورت کودک  را به کمک یک کرم صورت سبک، مرطوب نمایید.
قدم چهارم: هنگام صبح، مقدار مناسبی کرم ضد آفتاب روی پوست بزنید

 

محصولات پوست و مو کودکان اورین بایوتک از چند لاین ضد آفتاب ، لوسیون مرطوب کننده ، روغن کودک ، شامپوی بدن ، شامپوی سر. نرم کننده مو و حتی کرم مرطوب کننده ، محلول شستشو و کرم پای کودک نیز تشکیل می شود. که در واقع محصولات کودک اورین بایوتک طیف وسیعی از محصولات بهداشتی و مراقبتی نیاز کودکان را شامل می شود.

محصولات زیبایی پوست و مو و محصولات زیبایی و مراقبت پوست و محصولات درمانی پوست و مو شرکت اورین بایوتک جزو پرطرفدار ترین محصولات زیبایی و مراقبتی در ایران می باشند. همچنین شامپو های اورین که در محصولات مراقبت پوست و مو بسیار پر طرفدار بوده و کاملا به رشد و تقویت مو های شما در هر نوع پوستی کمک می کند. و تمامی شامپو های اورین بایوتک شامپو بدون سولفات می باشند.

 

شامپو بچه موی شوره‌دار اورین ، یکی از محصولات مراقبتی برای موی سر نوزاد بوده و به از بین‌ بردن شوره سر کودکانتان کمک بسیار می‌ کند. این محصول دارای فرمولاسیون خاص و ویژه‌ای بوده که تمامی شوره‌ های سر نوزادتان را درمان کرده و برای پوست سر خشک مناسب است. این محصول همچنین دارای خاصیت آبرسانی بوده و رطوبت مورد نیاز سر را تامین کرده و از بروز خشکی، التهاب و همچنین خارش در کف سر جلوگیری خواهد کرد.

 

روتین پوستی برای کودکان با پوست حساس

پوست کودکان بسیار حساس است و به دلیل حساسیت پوست، نیاز به مراقبت خاص دارد. برای روزانه کردن پوست کودک با پوست حساس، می‌توانید از یک روتین پوستی ساده و ملایم استفاده کنید که شامل مراحل زیر می‌شود:

  1. شستشو: پوست کودک با پوست حساس نیاز به شستشو ملایم دارد. برای شستشوی پوست کودک، می‌توانید از یک محصول شستشوی سبک و ملایم استفاده کنید که برای پوست حساس مناسب باشد. محصولاتی که شامل عصاره آلوئه ورا و چای سبز هستند، به عنوان شستشوی ملایم برای پوست کودکان با پوست حساس مناسب هستند.
  2. تمیز کردن: پس از شستشو، پوست کودک را با یک حوله نرم و مرطوب تمیز کنید. از حوله های نرم و ملایم استفاده کنید تا پوست کودک را خشک نمایید.
  3. مرطوب کننده: پوست کودک با پوست حساس نیاز به مرطوب کننده دارد. برای پوست کودک با پوست حساس، می‌توانید از یک مرطوب کننده سبک و غیر چرب استفاده کنید که برای پوست حساس مناسب باشد. محصولاتی که شامل اوره و لاکتات سدیم هستند، به عنوان مرطوب کننده برای پوست کودک با پوست حساس مناسب هستند.
  4. استفاده از لوازم آرایشی: برای پوست کودک با پوست حساس، بهتر است از لوازم آرایشی کم تر استفاده کنید. اگر باید از لوازم آرایشی استفاده کنید، بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که برای پوست حساس مناسب باشند.
  5. محافظت از پوست در برابر آفتاب: پوست کودک با پوست حساس بسیار حساس به نور خورشید است. برای حفاظت از پوست کودک در برابر آفتاب، بهتر است از لوازمی مانند کلاه، عینک آفتابی و لباس‌هایی با بالاترین فیلتر حفاظت از نور خورشید استفاده کنید.

شامپوی موی کودک

فرمولاسیون این محصول بسیار ملایم بوده و مانع از سوزش چشم کودک شما می شود. و کاملا سازگار با پوست سر کودکان و نوزادان می باشد. در نتیجه رطوبت پوست و مو را حفظ کرده و مانع از خشکی پوس و مو کودک و نوزاد شما می شود. همچنین کف ایجاد شده از شامپو کنترل شده بوده و آبکشی سریع و آسانی دارد.

اورین بایوتک شامپوی نخصوص مو های خشک کودک و حتی برای موهای شوره دار نیز دارد. که تسکین دهنده موی سر کودک شما می باشد. و در موارد دیگر شوره های کوچک نوزاد و کودک شما را با ملایمت از بین می برد.

محصولات درمانی پوست و مو اورین بایوتک شامل برخی شامپو ها چون شامپو ضد ریزش مو ، شامپو ضد شوره چرب و شامپو بدون سولفات نیز می باشد. در واقع اورین بایوتک تولید کننده بهترین شامپو ضد ریزش مو نیز می باشد.

لوسیون بدن کودک

لوسیون بدن کودک

لوسیون های بدن مغذی کودک اورین بایوتک تغذیه کننده و مرطوب کننده پوست حساس کودکان شما می باشد.لوسیون بدن کودک یک محصول مراقبتی است که برای نرم کردن و مرطوب کردن پوست حساس کودکان استفاده می شود. این محصول شامل ترکیباتی مانند روغن‌های گیاهی، آلوئه ورا، ویتامین E و پانتنول است که به پوست حساس کودکان کمک می کند تا نرم، لطیف و تقویت شود.

استفاده از لوسیون بدن کودک به عنوان یک بخش از روتین مراقبت از پوست کودک، به عنوان مثال پس از حمام یا تعویض پوشک می تواند مفید باشد.  این لوسیون ها بافتی سبک دارند. و در برخی مدل های دیگر التهاب های پوستی کودکان شما را از بین می برد و آن ها را تسکین می بخشد.

این محصول باعث رفع زبری پوست کودک شده و خارش و قرمزی را کاهش می دهند. و بسیار بافت زود جذبی دارند و حالت چربی بر روی پوست حساس کودکان و نوزادان ایجاد نمی کنند.

مرطوب کننده کودک

مرطوب کننده های لاین کودک شرکت اورین بایوتک مناسب پوست خشک کودک دلبند شما می باشد. مرطوب کننده کودک برای رفع نشانه‌ های درماتیت آتوپیک، اگزما و خشکی پوست و همچنین رفع سوزش، قرمزی، خارش و تحریکات پوستی پوست حساس کودک بسیار مناسب می باشد.

همچنین به حفظ رطوبت پوست به مدت طولانی و 24 ساعته می باشد. با داشتن این محصول برای کودک خود خشکی پوسن او را به طور کلی از بین ببرید.

روغن بدن

روغن کودک

روغن های مخصوص کودکان مناسب پوست صورت، بدن و موی کودکان و نوزادان بوده و نیز برای تسکین دهنده التهاب های به وجود آمده بر روی پوست کودک شما بسیار کاربردی می باشد. و همچنین برای حفظ رطوبت و جلوگیری از خشکی پوست بسیار مناسب است.

برای پاکسازی پوست کودک قبل از استفاده از این محصول، از شامپو بدن یا محلول پاک کننده بدن کودک اِورین (بدون نیاز به آبکشی) استفاده نمایید.

روغن بچه اورین، یکی از محصولات مراقبتی برای پوست کودک بوده که آبرسانی و رطوبت را به پوست کودک هدیه می‌دهد. این محصول خاصیت نرم‌کنندگی و ترمیم‌کنندگی داشته و برای کودکان با پوست‌های حساس مناسب است. در عین حال از مصرف بیش از حد این محصول بپرهیزید. استفاده از ماسک‌های مرطوب‌کننده، سرم‌ها و کرم‌های مراقبت‌کننده در کنار این محصول توصیه می‌شود.

شامپو کودک اورین بایوتک

شامپو بچه موهای خشک اورین مناسب برای کودکانی است که دارای مو های خشک می باشند. این محصول در ساختار خود از عصاره زیتون، بابونه، اکیناسه، پروتئین هیدرولیز شده، کلاژن و گلیسیرین استفاده نموده است. فرمولاسیون این محصول باعث می شود پوست و موی لطیف نوزاد با رطوبت رسانی مناسب خشک نشود و نرمی و لطافت مو تامین باشد. استفاده از شامپو بچه اورین باعث می شود مو ها دچار الکتریسیته ساکن نشوند و حالت پروازی مو ها از بین برود. این شامپو دارای فرمولاسیونی ملایم است و از سوزش چشم کودک جلوگیری می کند.

کرم حفاظتی: کرم حفاظتی برای پوست کودکان، یک ماده مرطوب کننده و ضد التهاب است که به پوست کودک کمک می‌کند تا از تحریکات بیشتری ناشی از تماس با پوشک و حفظ رطوبت پوست کودک محافظت کند.