شامپو ضد ریزش مو

شامپو ضد ریزش مو از دیگر محصولات پر طرفدار و مرغوب شرکت اورین بایوتک می باشد. اورین تولید کننده اتواع محصولات زیبایی و مراقبت پوست مانند ضد آفتاب ، ضد چروک و … همچنین تولید کننده انواع محصولات پوست و مو کودکان و انواع محصولات زیبایی نیز می باشد. محصولات برند اورین بایوتک با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی در زمینه پوست و مو و با بهترین و بروزترین مواد اولیه فرموله شده است و تست های آزمایشگاهی و ارزیابی های بالینی مختلفی بر روی آنها انجام گرفته است و اثربخشی آنها در این مطالعات به اثبات رسیده است.

علت ریزش مو

ریزش مو ها می تواند دلایل مختلفی را به همراه خود داشته باشد: یکی از دلایل آن می تواند به هم خوردن هورمون های افراد باشد. که قبل از استفاده از شامپو های مورد نظر جهت جلوگیری ریزش موها باید ابتدا آزمایشات مربوطه انجام شود تا دلیل اصلی ریزش مو پیدا شود. پس از آن شامپو های عالی ضدریزش موی اورین بایوتک می توانید استفاده کنید.

ریزش مو یکی از مشکلات شایعی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. علل ریزش مو می‌تواند به دلایل مختلفی باشد، از جمله:

  1. عوامل ژنتیکی: اگر افرادی در خانواده شما وجود دارند که با ریزش مو مواجه بوده‌اند، احتمالاً شما نیز با این مشکل مواجه خواهید شد.
  2. تغذیه نامناسب: تغذیه نامناسب و کمبود ویتامین‌ها و مواد مغذی مهمی مانند آهن، روی، روغن ماهی، ویتامین B و … می‌تواند به ریزش مو منجر شود.
  3. تنش و استرس: تنش و استرس زیاد می‌تواند به ریزش مو منجر شود. تنش و استرس باعث افزایش سطح هورمون استروژن در بدن می‌شود که ممکن است به ریزش مو منجر شود.
  4. بیماری‌های پوستی: برخی از بیماری‌های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما می‌توانند به ریزش مو منجر شوند.
  5. عوامل محیطی: عوامل محیطی مانند آلودگی هوا، شستشوی مو با آب داغ، استفاده از مواد شوینده قوی، استفاده از دستگاه‌های گرمایی مانند سشوار و … می‌توانند به ریزش مو منجر شوند.
  6. بیماری‌های جدی: برخی بیماری‌های جدی مانند سرطان، دیابت، بیماری‌های تیروئید و … می‌توانند به ریزش مو منجر شوند.

شامپو تقویت کننده اورین بایوتک قابل استفاده بر روی موهای دکلره شده نیز می باشد. و از خشکی آن جلوگیری کرده و رطوبت ساقه مو هایتان را حفظ می کند. همچنین حاوی کراتین و کمپلکس رطوبت رسان پوست و مو نیز هست که طراوت شایانی به مو هایتان می بخشد.

شامپو ضد ریزش

تمامی شامپو های شرکت اورین بایوتک فاقد سولفات بوده و مانع از آسیب رسیدن به ریشه و ساقه موهایتان می شود. این لاین از شامپو ها باعث خنک شدن پوست کف سر شده و قابل استفاده بر روی موهای کراتین شده می باشد. همچنین تقویت کننده ریشه مو هایتان و موثر بر کنترل ریزش مو می باشد. برای مو های چرب ، چربی مو ها را گرفته و از خشک شدن بیش از حد آن جلوگیری می کند.

همچنین جهت رفع بوی نامطبوع ناشی از فعالیت باکتری ها بر روی سطع پوست نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در کنار آن شامپوبی برای کف سر چرب و ساقه خشک موجود دارد که کمک به بازسازی و ترمیم ساقه موهای خشک و افزایش استحکام موهای نازک می شود. سبب رفع الکتریسیته ساکن و حالت پروازی موها نیز می شود. و باعث حفظ رطوبت کف سر شما می شود.

شامپو ضد ریزش مو

مواد تشکیل دهنده شامپو ضد ریزش مو ممکن است شامل عناصر زیر باشد:

1. بیوتین: این ویتامین B7 به عنوان یک ماده ضد ریزش مو شناخته شده است که باعث تقویت رشد موها و جلوگیری از شکستن آنها می‌شود.

2. نترول: این ماده از گیاه پالمتو، یک ماده ضد ریزش مو است که باعث تقویت ریشه‌های مو و افزایش تولید سلول‌های جدید می‌شود.

3. کافئین: این ماده به عنوان یک ماده تحریک کننده برای فعال کردن رشد مو باعث تحریک فعالیت سلول‌های پوست سر و افزایش جریان خون به سمت ریشه‌های می‌شود.

4. ارگانیک سیلیس: این ماده به عنوان یک منبع غنی از سیلیسیم شناخته شده است که باعث تقویت رشد مو و افزایش ضخامت آنها می‌شود.

5. آرژینین: این اسید آمینه به عنوان یک ماده ضد ریزش مو شناخته شده است که باعث تحریک رشد مو و تقویت ریشه‌های آنها می‌شود.

6. اسید فولیک: این ویتامین B9 به عنوان یک ماده ضد ریزش مو  باعث تقویت رشد مو و جلوگیری از شکستن آنها می‌شود.

7. روغن‌های طبیعی: روغن‌های مانند روغن آرگان، روغن خراطین و روغن جوجوبا به عنوان یک منبع غنی از ویتامین‌ها و مواد مغذی برای پوست سر و مو باعث تقویت رشد مو و جلوگیری از شامپو ضد ریزش مو اورین بایوتک  می‌شوند.

محصولات درمانی پوست و مو و محصولات زیبایی مو اورین بایوتک شامل برخی شامپو ها چون شامپو ضد شوره چرب و شامپو بدون سولفات نیز می باشد. در واقع اورین بایوتک تولید کننده بهترین شامپو ضد ریزش مو نیز می باشد.

در مدت زمانی که اورین بایوتک به بازار عرضه شد علاوه بر رضایت مشتریان به عنوان برندی کاملاً تخصصی و درمانی، بسیار مورد توجه پزشکان و متخصصان پوست و مو قرار گرفت.
هدف ما از ابتدا تا به امروز معرفی کیفیت بالا و استفاده از بروزترین تکنولوژی ها در محصولات بوده. و امیدواریم در کنار هم به بالاترین سطح سلامت و زیبایی مردم کشورمان دست یابیم.

تقویت کننده کف سر چرب

شامپو تقویت کننده کف سر چرب و مو خشک اورین بیوتک حاوی مواد شوینده (سورفکتانت) ملایم و ایمن ، انرژی بخش و مناسب ریشه تا ساقه موها می باشد. در ضمن برای جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد موها موثر بوده و خنک کننده و طراوت بخش پوست و موی سر نیز هست. این محصول از قرمزی ، التهاب و خارش کف سر جلو گیری کرده و فابل استفاده برای موهای کراتینه و رنگ شده نیز می باشد.

در واقع تمامی شامپو های برند اورین بایوتک فاقد سولفات بوده و مانع از آسیب رسیدن به ریشه ی مو هایتان می شود. همچنین این شامپوی اورین بایوتک که جزو محصولات درمانی پوست و مو نیز محسوب می شود موجب کاهش قابل ملاحظه چربی پوست سر شما عزیزان می شود.