محصولات مراقبت پوست و مو

محصولات مراقبت پوست و مو و همچنین محصولات زیبایی و مراقبت پوست در شرکت اورین بایوتک با توجه به نوع پوست و مو افراد ترکیب و ساخته و عرضه می شوند. به عنوان مثال برای پوست ها و مو های چرب یک سری محصولات مخصوص تولید می شوند. و ترکیبات آن ها نیز با مو و پوست چرب سازگار می باشد. این موضوع در رابطه با پوست و موی خشک و معمولی و حساس نیز صدق می کند.

تمامی شامپو های اورین بایوتک فاقد سولفات می باشد. که همین دلیل باعث تاثیر گذاری بهتر شامپو تقویت کننده بر روی مو های شما عزیزان می باشد. زیرا زمانی که شامپو ها فاقد پارابن و سولفات هستند مانع از آسیب رسیدن و خشکی ساقه ی مو ها می شود.

اورین تنها برند multi active ingredients تولید شده در ایران می‌ باشد. به این معنا که مواد اولیه موثره زیادی در فرمولاسیون هر محصول به کار رفته است. همه محصولات قابلیت 360 درجه دارند، یعنی هر محصول تمام مشکلات ( پاتوژنس ها ) پوستی را در نظر می گیرد. و با تمرکز بر روی مشکل اصلی پوست دیگر موارد مثل حساسیت، التهاب، جوش و لک، خشکی و… را برطرف می کند یا از بروز حساسیت جدید جلوگیری می کند.

استفاده از محصولات پوست و مو اورین بایوتک به سلامت پوست موی شما عزیزان کمک شایانی می کند. به دلیل وجود ترکیبات مفید برای پوست به پپوست شما آسیبی نمی رساند و موجب آبرسانی آن نیز می شود.

محصولات ضد ریزش و تقویت کننده مو

تونیک تقویت کننده مو و شامپو ضد ریزش مو سبب پیشگیری از ریزش مو هایتان و تحریک ریشه مو استحکام بخشیدن به آن می شود. و التهاب های به وجود آمده در پوست کف سر شما التیام می بخشد. همچنین شامپو های تقویت کننده و ضد ریزش مو که به صورت روزانه نیز از آن ها می توان استفاده کرد. که اکثرا فاقد سولفات بوده و از آسیب رسیدن به ریشه و ساقه مو جلوگیری می کند. همچنین باعث رفع موخوره شده و باعث درخشندگی مو و حفظ رنگ طبیعی مو می شود. و به عنوان شامپو ضد شوره چرب نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات تقویت کننده مو شامل انواع محصولاتی هستند که برای تقویت، حفظ و بهبود سلامتی موها استفاده می‌شوند. این محصولات می‌توانند شامل شامپوها، کرم‌ها، روغن‌ها، ماسک‌ها، سرم‌ها و قرص‌های تقویت کننده مو باشند.

شامپوهای تقویت کننده مو حاوی مواد مغذی و ویتامین‌هایی هستند که به رشد و تقویت مو کمک می‌کنند. این شامپوها می‌توانند باعث تقویت ریشه مو و بهبود وضعیت پوست سر شوند.

کرم‌ها و روغن‌های تقویت کننده مو حاوی مواد مغذی از جمله پروتئین، آمینواسیدها و ویتامین‌های مختلف هستند که به موها نرمی، لطافت و براقیت بیشتری می‌بخشند و از شکنندگی و خشکی موها جلوگیری می‌کنند.

ماسک‌های تقویت کننده مو حاوی مواد مغذی و ویتامین‌هایی هستند که به موها تغذیه کافی می‌دهند و بهبود وضعیت آنها را افزایش می‌دهند.

سرم‌های تقویت کننده مو حاوی مواد مغذی و ویتامین‌هایی هستند که به موها حالتی براق و سالم می‌بخشند و به شکنندگی موها جلوگیری می‌کنند.

قرص‌های تقویت کننده مو حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی مختلف هستند که به رشد و تقویت مو و بهبود وضعیت پوست سر کمک می‌کنند. به طور کلی، استفاده از محصولات تقویت کننده مو با توجه به نوع مو و وضعیت آن می‌تواند به بهبود سلامتی موها کمک کند.

شامپو تقویت کننده
محلول پاک کننده آرایش و ضدچروک

محصولات مراقبت از پوست

محصولات پوستی شرکت اورین بایوتک شامل تمامی محصولات پوست چرب ، پوست خشک و حساس و معمولی و محصولات پوست و مو کودکان و تمامی محصولات زیبایی مو و محصولات زیبایی پوست به صورت شامپو بدون سولفات می باشند. همچنین محصولاتی چون ضد آفتاب ،  ضد چروک ، ترمیم کننده ، روشن کننده و تغذیه کننده پوست را نیز شامل می شود. به ویژه کرم دور چشم اورین بایوتک که موجب رفع تیرگی و پف زیر چشم شما شده و باعث لیف شدن پلک نیز می شود. همچنین باعث گردش خون و تغذیه عالی در نواحی دور چشم می شود. و آبرسان قوی برای پوست دور چشم بوده و التیام بخش و ضد التهاب پوست ناحیه دور چشم شما عزیزان می شود.

این محلول پاک کننده ضد چروک از برند اورین بایوتک پاک کنندگی عمقی پوست را بر عهده دارد. به صورتی که تمام منافظ پوست شما عزیزان را از هر گونه آلودگی پاک و تمیز می کنند. در عین حال کمک به رفع چین و چروک های سطحی صورت و رفع برخی آکنه های کم رنگ پوست شما نیز می شود.

 

ترمیم کننده پوست

برخی از کرم‌های مرطوب کننده پوست قابلیت ترمیم کردن پوست را نیز دارند که به آن ها کرم ترمیم کننده پوست می گویند. این کرم‌ها با حضور عصاره‌های طبیعی و ویتامین‌های مختلف، به رفع آسیب‌های پوستی مانند جای جوش، لک‌ها و خطوط ریز کمک می‌کنند. همچنین، برخی از این کرم‌ها قابلیت تسکین پوست حساس و التهابی را نیز دارند و می‌توانند به درمان بیماری‌های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس کمک کنند. مواد تشکیل دهنده کرم ترمیم کننده پوست ممکن است شامل عوامل مرطوب کننده مانند گلیسیرین، عوامل ضد التهاب مانند آلوئه ورا، عوامل ضد عفونی کننده مانند تریکلوزان و همچنین ویتامین ها و آنتی‌اکسیدان ها باشد. همچنین برخی از کرم‌های ترمیم کننده پوست شامل عوامل ضد پیری مانند رتینول و پپتیدهای کلاژن ساز نیز هستند.

 

سرم پوست

سرم پوست اورین یک محصول که برای بهبود و تقویت پوست استفاده می‌شود. در دسته محصولات مراقبت پوست و مو این محصول معمولاً شامل مواد فعال غنی و مغذی برای پوست مانند ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، پپتیدها و اسیدهای چرب است. سرم پوست می‌تواند بهبود ترکیب پوست، کاهش چین و چروک، حفظ رطوبت و جلوگیری از آسیب به پوست کمک کند. همچنین، سرم پوست می‌تواند به عنوان پایه ای برای مراقبت از پوست در روتین روزانه استفاده شود. سرم پوست معمولاً قبل از استفاده از کرم روز یا شب به پوست اعمال می‌شود. این محصول در بسته‌بندی‌های مختلفی مانند بطری، تیوپ و آمپول قابل تهیه است. برخی از سرم‌های پوست حاوی مواد فعال خاصی مانند رتینول، ویتامین C و هیدروکسی اسید هستند که بهبود ترکیب پوست، جلوگیری از پیری پوست و حفظ رطوبت آن را تسهیل می‌کنند. همچنین، سرم پوست می‌تواند به عنوان یک درمان تکمیلی برای مشکلات پوستی مانند لک‌های پوست، جوش و آکنه نیز استفاده شود. با توجه به نوع پوست و نیازهای خود، می‌توانید بهترین سرم پوست اورین را برای خود انتخاب کنید.

شرکت اورین بایوتک ( آرا درفام آرمین ) جزو بهترین شرکت ها تولید کننده و وارد کننده محصولات پوستی و مو به ویژه محصولات پوست و مو کودکان و محصولات درمانی پوست و مو نیز می باشد.

به عنوان مثال

میسلار واتر پوست یک محصول تمیز کننده پوست است که با استفاده از میسل ها، آلودگی ها، آرایش و چربی ها را از پوست شما حذف می کند. این محصول برای تمام انواع پوست مناسب است و می تواند به عنوان یک قدم اولیه در روتین پوستی شما عمل کند. برای استفاده از میسلار واتر پوست، بهتر است ابتدا پوست خود را با آب شستشو دهید و سپس با استفاده از یک پنبه، محصول را به آرامی روی پوست خود بمالید. سپس، با استفاده از آب گرم، پوست خود را بشویید و به روتین پوستی خود ادامه دهید.
میسلار واتر ضد لک اورین برای انواع پوست مناسب بوده و با آن ها سازگاری دارد. این محلول قادر است تمامی آلودگی ها و چربی ها را از روی پوست پاک کرده و حتی از پس مواد آرایشی ضد آب نیز بر خواهد آمد. با استفاده از این محصول برای پاک کردن مواد آرایشی از روی پوست، دیگری نیازی نیست که از بابت خشک شدن پوست نگران باشید.

سرم تغذیه کننده پوست اورین که جزو محصولات درمانی پوست و مو بوده و موجب روشن کننده پوست و رفع لک ها و تیرگی های پوست شما می باشد. همچنین این محصول باعث تغذیه پوست و تحریک سنتز کلاژن و الاستین جوانسازی پوست شما  نیز می باشد.

 

 

محصولات برند اورین بایوتک با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی در زمینه پوست و مو و با بهترین و بروزترین مواد اولیه فرموله شده است و تست های آزمایشگاهی و ارزیابی های بالینی مختلفی بر روی آنها انجام گرفته است و اثربخشی آنها در این مطالعات به اثبات رسیده است.