محصولات زیبایی و مراقبت پوست

محصولات زیبایی و مراقبت پوست ، پوست وسیع ترین ارگان بدن است. و به دلیل آنکه به طور پیوسته در معرض دید خود شخص و افراد جامعه می باشد بسیار مورد توجه قرار دارد. امروزه افراد به وضعیت ظاهری خود اهمیت زیادی می دهند. و بیش از گذشته تمایل دارند از این نظر مقبول جامعه باشند. به طوری که طبق برخی آمارها ، در بسیاری از موارد، افراد درمان های مربوط به ظاهر خود را حتی به درمان بیماری داخلی و جسمی دیگر را ترجیح می دهند.

شرکت اورین بایوتک در حال حاضر جزو بهترین تولید کنندگان محصولات زیبایی مو به ویژه محصولات پوست و مو کودکان و محصولات مراقبت پوست و مو ، محصولات پوست چرب در ایران بوده و طرفداران زیادی را جذب محصولات خود کرده است. محصولات درمانی پوست و مو اورین بایوتک شامل برخی شامپو ها چون شامپو ضد ریزش مو ، شامپو ضد شوره چرب و شامپو بدون سولفات نیز می باشد. در واقع اورین بایوتک تولید کننده بهترین شامپو ضد ریزش مو نیز می باشد.

اورین تنها برند multi active ingredients تولید شده در ایران می‌باشد به این معنا که مواد اولیه موثره زیادی در فرمولاسیون هر محصول بکار رفته است. همه محصولات قابلیت 360 درجه دارند، یعنی هر محصول تمام مشکلات ( پاتوژنس ها ) پوستی را در نظر می گیرد. و با تمرکز بر روی مشکل اصلی پوست دیگر موارد مثل حساسیت، التهاب، جوش و لک، خشکی و… را برطرف می کند یا از بروز حساسیت جدید جلوگیری می کند.

مراقبت از پوست حساس

برای مراقبت از پوست حساس باید از لاین تخصصی مربوط به همان نوع پوستی و محصولات درمانی پوست و مو اورین بایوتک استفاده کنید. مانند ژل شستشو و کرم ضد آفتاب مخصوص پوست حساس همچنین محلول پاک کننده آرایش مخصوص به همان نوع پوستی باید انتخاب کرد. شرکت اورین بایوتک با داشتن لاین تخصصی پوست حساس می تواند نیاز پوستی قشر حساس را نیز تامین کند. و همچنین باعث از بین رفتن خشکی و حفظ رطوبت در پوست افراد دارای پوست حساس نیز می شود.

ژل شستشوی صورت اورین

مراقبت از پوست چرب

شرکت اورین بایوتک یکی از بهترین شرکت ها تولید محصولات پوست چرب و مراقبتی آن می باشد. و دارای محصولات تخصصی اعم از ژل شستشوی صورت ، ژل آنتی آکنه ، مرطوب کننده ، کرم ضد آفتاب ، محلول پاک کننده آرایش و همچنین لوسیون ضد آکنه مخصوص پوست های چرب نیز می باشد. این لاین از محصولات اورین که جزو محصولات زیبایی پوست و مو نیز هستند، باعث کنترل چربی پوست مصرف کنندگان شده و آکنه ها احتمالی جلوگیری می کنند. و همچنین لایه برداری ملایمی دارند که پوست شما را صاف و یکدست می کنند.

مراقبت از پوست خشک و معمولی

از دیگر محصولات تولیدی شرکت اورین بایوتک می توان به لاین مراقبتی پوست خشک تا معمولی آن اشاره کرد. که شامل ژل شستشوی صورت مخصوص پوست خشک ، سرم و کرم مرطوب کننده ، ضد آفتاب و ضد چروک و همچنین محلول پاک کننده آرایش یا همان میسلاواتر مخصوص پوست خشک و معمولی می باشد.

این محصولات مراقبت پوست و مو باعث حفظ رطوبت و جلوگیری از خشکی پوست می شوند. نیز باعث شفافیت و شادابی پوست شما می شود. دارای بافت سبک و زود جذب بوده و در آخر سرم مرطوب کننده این لاین مناسب برای زیر ساز آرایش و بالا بردن دوام آن می شود.

سرم مرطوب کننده

کرم ترمیم کننده پوست

ترمیم کننده اورین بایوتک که از محصولات مراقبت پوستی این برند محسوب می شود، سبب کاهش التهاب و درد های به وجود آمده بر اثر زخم های به وجود آمده، خارش و تورم و قرمزی پوست شما عزیزان می شود. همچنین موجب افزایش سرعت ترمیم زخم و جراحت های پوستی شده و روند بهبود آن را برای شما افزایش می دهد. که همین امر موجب جذب افراد به این محصول از برند اورین بایوتک شده است.

این کرم اورین بایوتک سبب افزایش رطوبت پوست شما، نرمی و انعطاف پذیری پوست زیبای شما نیز می شود. در عین حال قابل استفاده بعد از انواع سوختگی های سطحی و جراحت های پوستی، لیزر درمانی، میکرودرم و پیلینگ پوست بسیار مناسب می باشد. برند اورین بایوتک یکی از بهترین محصولات درمانی و زیبایی در ایران می باشد.

امروزه تمامی خانم ها از محصولات مراقبت پوستی برای داشتن پوستی زیبا و سالم استفاده می کنند. در این حین برخی از مردان نیز به مراقبت های پوستی روی آورده اند که این خود بسیار عالی می باشد. متخصصان پوست می گویند هر شخصی به تنهایی نیاز دارد تا به پوست خود برسد و از آن به نحو احسن نگه داری کند تا همیشه پوستی شاداب و جذاب داشته باشد.

استفاده از محصولات پوست و مو اورین بایوتک به سلامت پوست موی شما عزیزان کمک شایانی می کند. به دلیل وجود ترکیبات مفید برای پوست به پپوست شما آسیبی نمی رساند و موجب آبرسانی آن نیز می شود.

کرم ضد چروک

پوست انسان تا حدود سن 30سالگی کلاژن سازی میکند و بعد از این سن کلاژن پوست را باید به روش های مختلف تامین کرد در غیر این صورت چین و چروک های پوست زیاد شده و ظاهر پوست را پیرتر نشان می دهد. یکی از راه هایی که برای این مشکل وجود دارد استفاده از کرم ضد چروک است.کرم ضد چروک تا حد زیادی از به وجود آمدن و عمیق تر شدن چین و چروک جلوگیری میکند.برای انتخاب یک کرم ضد چروک مناسب، اولین قدم شناختن نوع پوستتان است. مرحله بعد در نظر گرفتن شرایط سن و قدم سوم شرایط ظاهری پوست است.استفاده از کرم ضد چروک اورین تا حد زیادی از چین و چروک های پوست شما جلوگیری و به مرور چروک ها را ترمیم می کند.

کرم ضد چروک پوست یکی از محصولات مراقبت از پوست است که با هدف کاهش چین و چروک های پوست تولید شده است. این کرم‌ها شامل ترکیباتی مانند روغن‌های طبیعی، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد دیگری هستند که به پوست کمک می کنند تا نرم، لطیف و جوان تر شود.

کرم‌های ضد چروک پوست شامل ترکیباتی هستند که به تقویت کلاژن پوست کمک می کنند. کلاژن یک پروتئین حیاتی در پوست است که برای حفظ سلامت و جوانی پوست بسیار مهم است. با پیر شدن، سطح کلاژن در پوست کاهش می‌یابد که باعث تشکیل چین و چروک می‌شود. ترکیباتی مانند رتینول، پپتید، کلاژن و هیدروکسی‌استئات و همچنین ویتامین C به تقویت کلاژن پوست کمک می کنند.

ترکیبات آنتی اکسیدان نیز در کرم‌های ضد چروک پوست موجود هستند. آنتی اکسیدان ها به پوست کمک می کنند تا از آسیب های ناشی از تابش نور خورشید و آلودگی های محیطی محافظت شود. این ترکیبات مانند ویتامین E، کوئنزیم Q10 و سایر آنتی اکسیدان ها می‌توانند به پوست شما کمک کنند که جوان تر و تازه تر بماند.

به علاوه، کرم‌های ضد چروک پوست می‌توانند به پوست کمک کنند تا مرطوب و نرم باقی بماند. ترکیباتی مانند روغن آرگان، روغن جوجوبا و آلوئه ورا می‌توانند به پوست شما کمک کنند تا مرطوب و نرم باقی بماند.

در کل، کرم ضد چروک پوست می‌تواند به پوست شما کمک کند تا برای مدت طولانی‌تر جوان و سالم باقی بماند. با استفاده از این محصولات، می‌توانید به پوست خود کمک کنید تا از آسیب‌های بیرونی محافظت شود و به طور کلی احساس رضایت و خوشایندی از پوست خود داشته باشید.

کرم مرطوب کننده پوست

کرم مرطوب کننده پوست اورین بایوتک یک محصول بهداشتی است که برای نرم کردن و آبرسانی به پوست استفاده می‌شود. این کرم با فرمولاسیون‌های خاصی تهیه می‌شود که به پوست رطوبت و تغذیه لازم را می‌دهد. این کرم‌ها معمولاً حاوی عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها و روغن‌های طبیعی هستند که باعث بهبود سلامت پوست و جلوگیری از خشکی، ترک‌ها و پیری زودرس پوست می‌شود. برخی از کرم‌های مرطوب کننده پوست حاوی SPF هستند که محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر UV را نیز به عهده دارند. برای استفاده از کرم مرطوب کننده پوست، در ابتدا پوست خود را با آب و صابون شستشو داده و خشک کنید. سپس مقدار کافی از کرم را بر روی پوست خود بمالید و با حرکات نرم به سمت بالا ماساژ دهید تا کرم به خوبی جذب شود. بهتر است از این کرم در شب هنگام  استفاده کنید تا پوست شما در طول شب مورد تغذیه قرار گیرد.

ژل شستشو

باقی ماندن مواد آرایشی و آلودگی ها روی پوست به مرور زمان باعث از بین رفتن شفافیت و کدر شدن پوست و ظهور جوش آکنه و جوش می شود.با انتخاب یک ژل شست و شو مناسب با نوع پوستتان می توانید این مشکل را رفع کنید.ژل شست و شو صورت یک محصول آرایشی بهداشتی است که برای تمیز کردن پوست صورت و حذف آلودگی ها، چربی ها و سایر ذرات آلوده استفاده می شود. از دیگر وظایف این محصول از بین بردن سلول های مرده روی پوست و چربی های اضافه است این محصول شامل مواد شوینده، رطوبت دهنده، ضد التهاب و آنتی باکتریال است که به پوست نرمی، شفافیت و درخشندگی می بخشد. ژل شستشو صورت برای انواع پوست ها مناسب است و معمولاً صبح و شب قبل از خواب استفاده می شود.

کرم تغذیه کننده پوست :

کرم تغذیه کننده پوست اورین بایوتک ، یکی از محصولات زیبایی و مراقبت پوست است که به منظور تغذیه، آبرسانی و بهبود سلامت پوست استفاده می شود. این کرم ها به کمک مواد مغذی و مرطوب کننده، پوست را نرم، صاف و جوانتر می کنند. مواد موجود در کرم تغذیه کننده پوست شامل عوامل مرطوب کننده، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، روغن ها و عصاره های گیاهی می باشد. این مواد به پوست کمک می کنند تا رطوبت خود را حفظ کند و از خشکی و پیری زودرس پوست جلوگیری کنند.همچنین، کرم تغذیه کننده پوست می تواند به درمان مشکلات پوستی مانند خشکی، التهاب، جوش و آکنه کمک کند. در صورتی که پوست شما خیلی خشک و پوستی حساس دارید، بهتر است از محصولاتی که برای پوست حساس طراحی شده اند استفاده کنید. در نهایت، برای به دست آوردن بهترین نتیجه از کرم تغذیه کننده پوست اورین بایوتک، و در کل محصولات زیبایی و مراقبت پوست باید آنها را به صورت منظم و به میزان کافی به پوست خود بدهید. همچنین، انتخاب کرم مناسب برای نوع پوست شما نیز بسیار مهم است.

میسلار واتر

میسلار واتر در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین محصولات پاک‌کننده پوست است و بسیاری از برندهای معتبر آن را در لاین‌های محصولات خود دارند. این محصول برای پاک کردن پوست صورت، چشم، لب و حتی موها مناسب است. همچنین، برخی از میسلار واترها شامل عناصر نرم‌کننده مانند آلوئه ورا و چای سبز هستند که باعث شادابی و نرمی پوست می‌شوند.

در استفاده از میسلار واتر باید به چند نکته توجه داشت. ابتدا باید پوست را با آب یا تونر خودمانیکور تمیز کنید و سپس با استفاده از پنبه‌ی نرم، محلول را به آرامی روی پوست بمالید. بهتر است از حرکات دائره‌ای استفاده کنید تا ذرات را به خود جذب کنید. در نهایت، پوست را با آب یا تونر خودمانیکور شستشو دهید تا هر گونه مواد بیشتر از پوست حذف شود.
به طور کلی، میسلار واتر یک محصول پاک‌کننده ملایم و موثر است که برای هر نوع پوست مناسب است. با استفاده از این محصول، می‌توانید پوست خود را به راحتی و بدون نیاز به شستشو پاک کنید.

کرم دور چشم

کرم دور چشم یک محصول آرایشی و بهداشتی است که برای محصولات زیبایی و  مراقبت پوست حساس و نازک دور چشم استفاده می‌شود. این کرم‌ها معمولاً شامل عناصری همچون آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها، روغن‌های طبیعی و مواد ضد التهابی هستند که به پوست حساس دور چشم کمک می‌کنند تا آبرسانی، ترمیم و تغذیه شود. هدف اصلی این کرم‌ها، کاهش تیرگی، پف و چروک دور چشم است.
کرم دور چشم می‌تواند در کاهش ظاهر خطوط ریز و چروک‌های ناشی از پیری، تیرگی‌های زیر چشم، پف و تورم دور چشم، خشکی و نرمی پوست، جلوگیری از افتادگی پوست و حفظ جوانی پوست کمک کند. همچنین، برخی کرم‌های دور چشم حاوی مواد ضد آفتاب هستند که می‌توانند پوست را در برابر اشعه‌های UV محافظت کنند.
برای استفاده از کرم دور چشم، ابتدا پوست را با آب و صابون شستشو داده و خشک کنید. سپس یک مقدار مناسب از کرم را به آرامی روی پوست دور چشم بمالید و با حرکات نرم و ملایم به سمت خارج از چشم پخش کنید. بهتر است از کرم دور چشم در شب قبل از خواب استفاده شود تا بتواند به خوبی در پوست جذب شود و بهترین نتیجه را بدهد.
اگر دچار حساسیت پوستی هستید، قبل از استفاده از کرم دور چشم، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.