دلایل ریزش مو

ریزش مو ممکن است به دلایل مختلفی از جمله عوامل ژنتیکی، تغذیه نامناسب، استرس، بیماری‌های پوستی، عوامل محیطی و … رخ دهد. در زیر به توضیح دلایل ریزش مو می‌پردازم:

  1. هورمون ها
  2. یائسگی
  3. هورمون تیروئید
  4. استرس: استرس و فشارهای روحی و روانی می‌توانند باعث ریزش مو شوند. برای کاهش استرس، بهتر است روش‌های مختلفی مانند یوگا، ماساژ، تمرینات تنفسی و … را امتحان کنید.
  5. ابتلا به کرونا
  6.  ریزش مو در اثر کاهش وزن شدید
  7.  کم خونی حاصل از فقر آهن
  8. بیماری‌های پوستی: برخی بیماری‌های پوستی مانند پسوریازیس، خارش سر و قارچ سر، می‌توانند باعث ریزش مو شوند. در صورتی که به هر یک از این بیماری‌ها مبتلا هستید، باید به پزشک مراجعه کرده و درمان لازم را انجام دهید.
  9.  بیماری لوپوس
  10. آلوپسی آندروژنیک
  11.  ریزش مو در فاز استراحت (تلوژن اوفیلیوم)
  12. عوامل ژنتیکی: یکی از دلایل اصلی ریزش مو، عوامل ژنتیکی است. اگر پدر یا مادر شما مشکل ریزش مو داشته باشد، احتمال بالایی وجود دارد که شما نیز این مشکل را تجربه کنید.
  13. تغذیه نامناسب: تغذیه نامناسب و کمبود ویتامین‌ها و مواد مغذی می‌تواند باعث ریزش مو شود. برای جلوگیری از ریزش مو، بهتر است مواد غذایی حاوی ویتامین‌های A، B، C، D و E، امگا 3، روی و آهن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.
  14. عوامل محیطی: عوامل محیطی مانند آلودگی هوا، شیمیایی‌های موجود در شامپو و محصولات آرایشی و بهداشتی، حرارت بالای موشویی و … می‌توانند باعث ریزش مو شوند. برای جلوگیری از این مشکلات، می‌توانید از محصولات طبیعی و بدون شیمی استفاده کنید و موشویی خود را با آب گرم و ملایم شستشو دهید.

شامپو ضد ریزش مو

شامپوها با توجه به کارایی که برای انواع موها دارند دارای PH و قدرت پاک کنندگی مختلفی هستند به عنوان مثال شامپوهای مناسب برای موهای چرب قدرت شویندگی بالاتری نسبت به شامپوهایی که برای موهای خشک تولید می شوند دارند . شامپوها ترکیبات موجود در شامپوها تارهای مو و سطح خارجی پوست سر را تحت تاثیر قرار می دهند. شامپوها با توجه به ترکیبات شان تاثیرات متفاوتی بر موها از نظر نرمی و لطافت و همچنین کاهش چربی سر دارند.محصولات درمانی پوست و مو 

این موضوع در بهترین شامپوهای ضد ریزش مو اورین به این صورت است که علاوه بر مواد شوینده ای که در شامپو وجود دارد مقداری ویتامین و سایر ترکیبات از جمله عصاره گیاهان، پروتئین و اسیدهای آمینه وجود دارد که جذب پوست سر شده و به مرور زمان به کاهش ریزش مو کمک می کند.عملکرد این شامپو ها به این صورت است که علاوه بر تقویت سلول ها و ریشه های مو با کاهش و کنترل چربی پوست سر مانع از ریزش مو می شوند زیرا عمده ترین دلیل ریزش مو بیش از حد بودن چربی پوست سر است. شرکت های سازنده توصیه می کنند که اجازه دهید کف شامپو برای مدت حدود 5 دقیقه بروی سرتان بماند و آن را خوب ماساژ دهید تا مواد موجود در شامپو جذب پوستتان شود.بهترین شامپو ضد ریزش مو

بهترین شامپو ضد ریزش مو

بهترین شامپو ضد ریزش مو و محصولات مراقبت پوست و مو را شرکت اورین بایوتک تولید و به بازار عرضه می کند. در مدت زمانی که اورین بایوتک به بازار عرضه شد علاوه بر رضایت مشتریان به عنوان برندی کاملاً تخصصی و درمانی، بسیار مورد توجه پزشکان و متخصصان پوست و مو قرار گرفت. هدف ما از ابتدا تا به امروز معرفی کیفیت بالا و استفاده از بروزترین تکنولوژی ها در محصولات بوده و امیدواریم در کنار هم به بالاترین سطح سلامت و زیبایی مردم کشورمان دست یابیم.

محصولات درمانی پوست و مو و محصولات زیبایی مو اورین بایوتک شامل برخی شامپو ها چون شامپو ضد شوره چرب و شامپو بدون سولفات نیز می باشد. در واقع اورین بایوتک تولید کننده بهترین محصولات زیبایی نیز می باشد.

شامپو بدون سولفات

شامپو بدون سولفات در محصولات زیبایی و مراقبت پوست و محصولات زیبایی مو بسیار پر طرفدار بوده و کاملا به رشد و تقویت مو های شما در هر نوع پوستی مانند محصولات پوست چرب کمک می کند. و تمامی شامپو های اورین بایوتک بدون سولفات می باشند. در مدت زمانی که اورین بایوتک به بازار عرضه شد.

همچنین موجب جلوگیری از ریزش به ویژه مو های خشک می شود زیرا شامپو های بدون سولفات جهت سلامت مو ها استفاده می شود. همچنین اشخاصی که مو های خود را کراتین ، پروتئین تراپی و … کرده اند. برای جلوگیری از ریزش بعد از کراتین استفاده می کنند که جزو بهترین شامپو ها در این زمینه محسوب می شوند.

سولفات در واقع ماده‌ای بسیار قوی است که چربی و آب را جذب خود می‌کند و یکی از اصلی‌ترین معایبش نیز در همین است! سولفات “تمام” چربی‌ها و آلودگی‌ها را از کف سر و سطح مو از بین می‌برد. اما نکته مهم این است که موهای شما برای حفظ سلامت و طراوت خود، نیاز به مقدار کمی رطوبت و چربی طبیعی دارد و از بین رفتن تمام چربی‌ها ممکن است پوست سر و موی شما را بیش از حد خشک نموده و به آن آسیب برساند.

شامپو های ضدریزش اورین

شامپو های این لاین تقسیم به موها خشک تا معمولی ، مو های چرب و مو های آسیب دیده و رنگ شده برای مصرف روزانه می شود. همچنین نرم کننده مخصوص مو های خشک و ضد ریزش نیز موجود می باشد. همانطور که می دانید تمامی شامپو ها فاقد سولفات بوده و آسیبی به مو های شما وارد نمی کند. که حاوی کراتین، هیالورونیک اسید و روغن ماکادمیا می باشد و باعث افزایش نرمی و رطوبت پوست سر و ساقه موها شده. و موجب افزایش ماندگاری رنگ مو و جلوگیری از شکنندگی و ریزش مو ها شما عزیزان می شود.

محصولات مراقبت از پوست و مو

شامپو ضد ریزش مو از دیگر محصولات پر طرفدار و مرغوب شرکت اورین بایوتک می باشد. اورین تولید کننده اتواع محصولات زیبایی و مراقبت پوست مانند: ضد آفتاب ، ضد چروک و … همچنین تولید کننده انواع محصولات پوست و مو کودکان نیز می باشد. محصولات برند اورین بایوتک با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی در زمینه پوست و مو و با بهترین و بروزترین مواد اولیه فرموله شده است. تست های آزمایشگاهی و ارزیابی های بالینی مختلفی بر روی آنها انجام گرفته است و اثربخشی آنها در این مطالعات به اثبات رسیده است.

تقویت کننده کف سر چرب

شامپو تقویت کننده کف سر چرب و مو خشک اورین بیوتک حاوی مواد شوینده (سورفکتانت) ملایم و ایمن ، انرژی بخش و مناسب ریشه تا ساقه موها می باشد. در ضمن برای جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد موها موثر بوده و خنک کننده و طراوت بخش پوست و موی سر نیز هست. این محصول از قرمزی ، التهاب و خارش کف سر جلو گیری کرده و فابل استفاده برای موهای کراتینه و رنگ شده نیز می باشد.

شامپو تقویت کننده اورین بایوتک قابل استفاده بر روی موهای دکلره شده نیز می باشد. و از خشکی آن جلوگیری کرده و رطوبت ساقه مو هایتان را حفظ می کند. همچنین حاوی کراتین و کمپلکس رطوبت رسان پوست و مو نیز هست که طراوت شایانی به مو هایتان می بخشد.

در واقع تمامی شامپو های برند اورین بایوتک فاقد سولفات بوده و مانع از آسیب رسیدن به ریشه ی مو هایتان می شود. همچنین این شامپوی اورین بایوتک که جزو محصولات درمانی پوست و مو نیز محسوب می شود موجب کاهش قابل ملاحظه چربی پوست سر شما عزیزان می شود.