محصولات زیبایی مو

محصولات زیبایی مو اورین بایوتک جزو بهترین های تقویت کننده و شوینده سر می باشند. شامپو بدون سولفات در محصولات زیبایی و مراقبت پوست بسیار پر طرفدار بوده و کاملا به رشد و تقویت مو های شما در هر نوع پوستی کمک می کند. و تمامی شامپو های اورین بایوتک بدون سولفات می باشند. در مدت زمانی که اورین بایوتک به بازار عرضه شد علاوه بر رضایت مشتریان به عنوان برندی کاملاً تخصصی و درمانی، بسیار مورد توجه پزشکان و متخصصان پوست و مو قرار گرفت.

محصولات زیبایی مو شامل انواع محصولات از جمله شامپو، روغن مو، کرم‌های نرم کننده، محصولات حالت دهنده، محصولات رنگ کننده مو و سایر محصولات مشابه هستند. این محصولات با هدف بهبود و حفظ سلامت و زیبایی موهای شما، تولید و عرضه می‌شوند.

شامپوهای مختلفی برای موهای مختلف و با مشکلات مختلف موجود است. برای مثال، شامپوهای مرطوب کننده مناسب برای موهای خشک و پوست سر خشک هستند، در حالی که شامپوهای ضد شوره مانند شامپو کلوزال مناسب برای موهای چرب و شوره دار هستند. همچنین، برخی از شامپوها حاوی ترکیباتی مانند آرگان، روغن جوجوبا و ویتامین های مختلف هستند که به موها کمک می کنند تا نرم و لطیف شوند و در عین حال آنها را تغذیه کنند.

روغن مو نیز یکی از محصولات مراقبتی مو است، که برای نرم کردن موها، بهبود سلامت مو و براقیت آن استفاده می‌شود. برخی از روغن‌های مو شامل روغن آرگان، روغن جوجوبا، روغن نارگیل و روغن زیتون هستند.

علاوه بر این، کرم‌های نرم کننده و محصولات حالت دهنده مو نیز برای حفظ و بهبود سلامت و زیبایی موها استفاده می‌شوند. این محصولات می‌توانند به موها حالت و حجم بیشتری بدهند و در عین حال آنها را نرم و لطیف کنند.

در کل، محصولات زیبایی مو می‌توانند به موهای شما کمک کنند تا سالم، نرم و درخشان باشند و ظاهری زیبا داشته باشند. همچنین، با استفاده از محصولات مراقبتی مو، می‌توانید از مشکلات موی خود مانند خشکی، شوره، ریزش مو، کاهش حجم و سایر مشکلات آزاری شده پیشگیری کنید و موهایی سالم و زیبا داشته باشید.

شامپو تقویت کننده اورین بایوتک قابل استفاده بر روی موهای دکلره شده نیز می باشد. و از خشکی آن جلوگیری کرده و رطوبت ساقه مو هایتان را حفظ می کند. همچنین حاوی کراتین و کمپلکس رطوبت رسان پوست و مو نیز هست که طراوت شایانی به مو هایتان می بخشد.

در عین حال موجب رفع موخوره ، حفاظت از رنگ طبیعی و درخشندگی مو ها شما عزیزان می شود. همچنین باعث جلوگیری از قرمزی ، التهاب و خارش کف سر و آفتاب سوختگی پوست سر شما نیز می شود.

شامپو ها حاوی Biocomplex B12 یعنی شامل 12 اکتیو تقویت کننده و ضد ریزش مو می‌ باشند. شامپو ها چند منظوره هستند. مثل شامپو مخصوص کف سر چرب و ساقه خشک. شوینده های پوستی و شامپو ها فاقد سولفات، و همچنین شامپوها فاقد پارابن، SLS ، SLES ، ALES ، Isothiazolinones ، Minoxidil می باشند.

محصولات مراقبت مو

محصولات درمانی پوست و مو و تقویت کننده اورین برای پیشگیری از ریزش مو مورد استفاده عموم قرار می گیرد. همچنین کمک به تحریک رشد مو هایتان شده و کمک به استحکام بیشتر موهایتان می گردد. و شامپو ضد شوره چرب نیز طرفداران بسیار دارد.

و همچنین موجب افزایش جریان خون مویرگی و تغذیه فولیکول مو شده که مانع از ریزش مو نیز می شود. این محصول دارای خواص آنتی اکسیدان، ضدالتهاب بوده و موجب بهبود کیفیت ساقه مو و اکسیژن رسانی. به فولیکول ها و بازسازی ریشه و ساقه موهای زیبای شما عزیزان می شود. برای خانم ها و آقایان مورد استفاده نیز قرار می گیرد.

انواع شامپو:

شامپوها بر اساس نوع مو، مشکلات مویی و مواد تشکیل دهنده، به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  • ضد شوره: این شامپوها برای درمان شوره و خارش سر مفید هستند و معمولاً حاوی سالیسیلیک اسید، کتوکونازول و پیریتیون زینک هستند.
  • تقویت کننده: این شامپوها برای تقویت موها و جلوگیری از ریزش مفید هستند و معمولاً حاوی پروتئین‌های گیاهی، ویتامین E و روغن‌های طبیعی هستند.
  • مخصوص رنگ: این شامپوها برای حفظ رنگ مو و جلوگیری از پریدگی رنگ مفید هستند و معمولاً حاوی عصاره‌های گیاهی، پروتئین‌های گیاهی و ویتامین‌های A و E هستند.
  • ضد شوره و چربی: این شامپوها برای کنترل چربی و شوره سر مفید هستند و معمولاً حاوی سالیسیلیک اسید، کتوکونازول و پیریتیون زینک هستند.
  • حجم دهنده: این شامپوها برای افزایش حجم موها و جلوگیری از سبک شدن مفید هستند و معمولاً حاوی پروتئین‌های گیاهی، پانتنول و ویتامین B هستند.
  • مرطوب کننده: این شامپوها برای ترمیم خشکی موها و نرم کردن آن‌ها مفید هستند و معمولاً حاوی روغن‌های طبیعی، گلسرین و پروتئین‌های گیاهی هستند.
  • مخصوص موهای آسیب دیده: این شامپوها برای جلوگیری از شکنندگی موها و تقویت آن‌ها مفید هستند و معمولاً حاوی پروتئین‌های گیاهی، ویتامین‌های A و E و روغن‌های طبیعی هستند.

شامپو ضد ریزش مو : اورین بایوتک شامپو بدون سولفات بوده و باعث افزایش رشد مو شده و موجب حفظ رطوبت در ریشه ی مو شده و مانع از خشکی پوست کف سر شما می شود.

نرم کننده مو: ،نرم کننده مو یک ماده اضافی است که به شامپو اضافه می شود تا به موها نرمی و لطافت بیشتری ببخشد.
استفاده از نرم کننده مو اورین مزایای زیادی دارد، شامل:
1- نرم کردن موها: موهای شما نرم و لطیف تر خواهند شد و در نتیجه آنها راحت تر قابل مدیریت خواهند بود.
2- جلوگیری از تنش موها: استفاده از نرم کننده مو اورین، باعث کاهش تنش موها شده و در نتیجه آنها کمتر شکننده خواهند بود.
3- حفظ رطوبت موها: نرم کننده مو می تواند به موها کمک کند تا رطوبت آنها حفظ شود و خشکی و شکنندگی آنها را کاهش دهد.
در کل، استفاده از نرم کننده مو می تواند به بهبود شرایط موهای شما کمک کند و باعث ایجاد یک حالت بهتر و جذاب تر در موهای شما شود.

 

شامپو های فاقد پارابن:  شامپو هایی هستند که در ترکیباتشان از مواد پارابن استفاده نمی شود. پارابن یک نوع ماده شیمیایی است که به عنوان یک ماده نگهدارنده در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی، از جمله شامپوها استفاده می شود. با این حال، برخی از مطالعات نشان داده اند که پارابن ممکن است تاثیرات منفی بر روی سلامتی بدن داشته باشد، به عنوان مثال ممکن است باعث تحریک پوست و حساسیت شود. شامپو های فاقد پارابن اورین ، به عنوان گزینه ای سالم و طبیعی برای شستشوی موها، برای افرادی که به دنبال محصولات طبیعی هستند و یا حساسیت دارند، مناسب هستند. همچنین، برخی از این شامپو ها حاوی عصاره های گیاهی و روغن های طبیعی هستند که به موها و پوست سر شما تغذیه می کنند و آنها را نرم و لطیف می کنند.

 

ماسک مو اورین : ماسک مو یکی از محصولات زیبایی مو است که به صورت ژل ، اسپری و یا کرم ارائه می شود و برای تقویت، نرم کردن و درمان موها استفاده می شود. این محصول حاوی ترکیبات مختلفی از جمله عصاره های گیاهی، پروتئین ها، ویتامین ها و مواد مغذی است که به سلامت مو کمک می کند. ماسک مو معمولاً برای موهای خشک، آسیب دیده، رنگ شده و ضعیف مناسب است و با استفاده منظم می تواند به بهبود وضعیت مو کمک کند.

تونیک تقویت کننده مو: تونیک تقویت کننده مو اورین نوعی از محصولات زیبایی مو است که برای تقویت موها و جلوگیری از ریزش مو به کار می‌رود. این محصول شامل مواد مغذی مانند پروتئین‌ها، ویتامین‌ها، روغن‌های گیاهی و مواد آنتی‌اکسیدان است که به موها نفوذ کرده و آن‌ها را تقویت می‌کند. تونیک تقویت کننده مو به عنوان یک محصول مرطوب کننده به موها عمل می‌کند و باعث حفظ رطوبت موها و جلوگیری از خشکی و شکنندگی آن‌ها می‌شود. همچنین، این محصول به موها کمک می‌کند تا پس از استفاده از شامپو و شستشو نرم و لطیف شوند و از درخشندگی و براقیت بیشتری برخوردار شوند. استفاده از تونیک تقویت کننده مو برای تقویت موها، جلوگیری از ریزش مو و بهبود سلامت موها بسیار مفید است. همچنین، برای داشتن نتیجه بهتر، بهتر است از تونیک تقویت کننده مو اورین بایوتک با کیفیت و مرغوب استفاده کنید و تونیک مو را به صورت منظم و مداوم به روی موهای خود اعمال کنید.
اسپری گره باز کن مو: محصولی است که برای رفع گرهای موها استفاده می‌شود. این اسپری شامل موادی مانند سیلیکون‌ها، پروتئین‌های گیاهی و روغن‌های طبیعی است که به سادگی گره‌های مو را باز می‌کنند و موها را صاف و نرم می‌کنند.

استفاده از اسپری گره باز کن مو بسیار ساده است. ابتدا موهای خود را با یک شانه یا موهای خود را تفکیک کنید، سپس اسپری گره باز کن مو را روی موهای خود پاشید و به آرامی موها را با یک شانه یا با انگشتان خود تفکیک کنید.

بهتر است از اسپری گره باز کن مو با احتیاط استفاده شود، زیرا ممکن است ترکیبات آن باعث حساسیت یا آلرژی در برخی افراد شود. همچنین بهتر است از این محصول در موهای خیلی چگال و بدون حرکت استفاده نشود، زیرا ممکن است باعث لخت شدن موها شود.

محصولات زیبایی مو

اورین بایوتک

شرکت اورین بایوتک با خرید محصولات مراقبت از پوست و محصولات مراقبت پوست و مو همچنین تولید کننده انواع محصولات پوست و مو کودکان نیز می باشد. محصولات برند اورین بایوتک با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی در زمینه پوست و مو و با بهترین و بروزترین مواد اولیه فرموله شده است. تست های آزمایشگاهی و ارزیابی های بالینی مختلفی بر روی آنها انجام گرفته است و اثربخشی آنها در این مطالعات به اثبات رسیده است.

محصولات درمانی پوست و مو و تقویت کننده اورین برای پیشگیری از ریزش مو مورد استفاده عموم قرار می گیرد. همچنین کمک به تحریک رشد مو هایتان شده و کمک به استحکام بیشتر موهایتان می گردد. و شامپو ضد شوره چرب نیز طرفداران بسیار دارد.

و همچنین موجب افزایش جریان خون مویرگی و تغذیه فولیکول مو شده که مانع از ریزش مو نیز می شود. این محصول دارای خواص آنتی اکسیدان، ضدالتهاب بوده و موجب بهبود کیفیت ساقه مو و اکسیژن رسانی. به فولیکول ها و بازسازی ریشه و ساقه موهای زیبای شما عزیزان می شود. برای خانم ها و آقایان مورد استفاده نیز قرار می گیرد.

با استفاده از شامپوهای بدون سولفات اورین بایوتک پوست سر خود را کاملا تقویت کرده و موهایی سالم داشته باشید. مچنین با تونیک ای تقویت موی این برند از ریزش مو های خود نیز جلوگیری به عمل آورید. در واقع استفاده از محصولات پوست و مو اورین بایوتک به سلامت پوست موی شما عزیزان کمک شایانی می کند. به دلیل وجود ترکیبات مفید برای پوست به پپوست شما آسیبی نمی رساند و موجب آبرسانی آن نیز می شود.